Dette websted drives udelukkende med solenergi.

Prøv VRM-demoen
Udelukkende produceret med solenergi
MWh
Watt
Soludbytte

Har du brug for hjælp?


Victron-produkter understøttes verdensomspændende distributionsnet. 

Victron giver distributører oplæring og ressourcer, så de kan levere salg, support, service, design og garanti til slutbrugere og installatører.

Victron giver ikke direkte support til slutbrugere og installatører. Kanalen der understøttes med dine Victron-produkter, er med købsstedet. Hvis din distributør ikke er i stand til at hjælpe dig, kan de optrappe forespørgslen til en Victron Manager som vil give den nødvendige oplæring.

Salg af webshop (Amazon, eBay, etc.). 

Vær sikker på, at når du køber dit Victron-produkt gennem en online markedsplads som Amazon eller eBay, at der er en kyndig distributør der kan hjælpe dig. Hvis du ikke er sikker på, hvem din distributører, brug venligst dette Distributørs kontakt supportformular

Trin 1
Læs produktvejledningen

Din Victron produktvejledning indeholder:

  • Funktioner
  • Adfærd
  • Specifikationer
  • Begrænsninger
  • >
  • Installationsvejledning
  • Fejlfindingstrin

Du skal læse det for at forstå, hvordan du bruger dette produkt sikkert og pålideligt.
Produktvejledningen til din Victron Energiprodukt kan findes i Downloads

Trin 2
Udfør en systemcheck

Vær opmærksom på, at et Victron Energy-produkt altid er en del af et større system.

Når du udfører en systemcheck, skal du være opmærksom på følgende:

  • Er batterierne gamle, ødelagte eller tomme?
  • Er der defekte eller løse sikringer, kabler eller isolatorafbrydere?
  • Er AC-belastningen for høj, eller er der en kortslutning?
  • Er elnettet eller generatoren dårlig?
  • Er generatorindstillingerne korrekte?
  • Passer systemet til produktet?
  • Er systemet konfigureret korrekt?
  • Læs Victrons Ubegrænset kabelføring referencevejledning og bekræft, at systemets elektriske ledninger er egnede.

    Trin 3
    Kontakt din distributør

    Kontakt det firma, du har købt produktet fra. Produkt- og teknisk support såvel som garantikrav kan anmodes fra dem.

    Distributører er udlært til at give den første supportlinje og kan assistere dig med dit problem.

    Dette gælder også, når du købte dit produkt gennem en webbutik; kontakt den webbutik, du har købt produktet fra, for at løse dit problem. I tilfælde af at webbutikken er en platform som Ebay eller Amazon, skal du kontakte distributøren som solgte udstyret gennem platformen. Victron Energy sælger ikke direkte via Amazon, Ebay eller lignende platforme. En udlært distributør er altid involveret.

    Når du kontakter dem, skal du have følgende oplysninger klar:

  • Hvor og hvornår har du købt?
  • Hvad er de andre systemkomponenter?
  • Hvad har du allerede prøvet?
  • Billeder af installationen.
  • Beskriv de nøjagtige trin for at genskabe problemet og den opførsel, du ser.
  • Find din distributør ved hjælp af Find din forhandler

    Hvis du har dit produkt serienummer, men ikke er sikker på hvem din distributør er, skal du klikke her

    Trin 4: 
    Spørg community

    Victron Community er et sted for slutbrugerkunder, udviklere, installatører, distributører, Victron-ledere og andet supportpersonale.

    Det er en søgbar videnbase med spørgsmål og svar.

    Svar bliver leveret af hele Community, og brugerne opfordres til at deltage, støtte hinanden og lære af andre.


    Victron Energy Begrænset garantipolitik