Felttest: PV-moduler

En virkelig sammenligning mellem mono, poly, PERC og dual PV-moduler.

Samlet soludbytte: --
S
Samlet soludbytte: --
S
Samlet soludbytte: --
S
Samlet soludbytte: --
S
Samlet soludbytte: --
E
Samlet soludbytte: --
W
Rumænien
--
--
Installationsdato: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Irradiance

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Support

Teknisk support

For teknisk assistance, skal du venligst følge nedenstående trin for hurtigt at identificere problemet. Du er velkommen til at kontakte forhandleren du købte produktet af - de hjælper meget gerne - og er højtuddannet i know-how og er ansvarlige for at hjælpe dig.
01

Tjek produktmanualen

Produktmanualerne indeholder fejlfindings- og installationsvejledninger, fejlkoder, funktioner, specifikationer og begrænsninger.
Vælg venligst et produkt ved hjælp af rullelisten ovenfor for at søge efter manualer til dit produkt
02

Udfør et systemtjek og tjek ressourcer

Et Victron Energy-produkt er altid en del af et større system. Udfør et systemtjek for at identificere problemet og se på vores nyttige ressourcer for at finde en løsning.
Vores produktmanualer indeholder vigtige oplysninger om sikker og pålidelig brug af dit Victron-udstyr og er derfor vigtig læsning, før du installerer det eller kontakter nogen for yderligere support. Udfør et systemtjek for at identificere problemet, før du kontakter support, dette vil kun være med til at fremskynde din sag, da forhandlerne også gerne vil have samme niveau af indsigt for at kunne give dig korrekt support.
Person takes of the bottom plate of a Multiplus-II GX product
Vær opmærksom på, at et Victron Energy-produkt altid er en del af et større system.

Når du udfører et systemtjek, skal du være opmærksom på følgende:

  • Er batterierne gamle, ødelagte eller tomme?
  • Er der defekte eller løse sikringer, kabler eller isolatorkontakter?
  • Er vekselstrømsbelastningen for høj, eller er der en kortslutning?
  • Er nettet eller generatoren dårlig?
  • Er generatorindstillingerne korrekte?
  • Passer systemet til produktet?
  • Er systemet konfigureret korrekt?

Læs venligst Victrons Wiring Unlimited-referenceguide og bekræft, at systemets elektriske ledninger er egnede.

Vidensbasen

Tjek almindelige spørgsmål og svar per produkt

Søg i fællesskabets vidensbase
Gennemse populære emner i fællesskabet, søg i vidensbasen eller spørg fællesskabet af eksperter.
Søg i vidensbasen
Victron professionel stående ved siden af en bil med Victron udstyr

Kontakt din lokale forhandler

Kontakt den forhandler, du har købt produktet hos (også hvis du har købt det fra en webshop som Amazon eller Ebay). Alle vores forhandlere er fuldt uddannede og er ansvarlige for at hjælpe dig med produkt- og teknisk support. Garantikrav kan også behandles gennem dem. Kontakt din forhandler eller opret en supportanmodning; dette vil automatisk forbinde dig med den rigtige forhandler baseret på dit produkts serienummer.
Contact your local dealer Create a support request to your dealer Not sure who to contact

Victron Professionel

Hvis du kunne tænke dig at få dybdegående træningen om vores produkter og løsninger, har vi online kurser til rådighed. Træningen inkluderer videoer, referenceressourcer og eksamener for at teste din viden. En vellykket gennemførelse belønnes med et certifikat. On-line træning kræver en gratis Victron Professional-konto.
Register for free Log in
Victron professionel stående ved siden af en bil med Victron udstyr